Все, що потрібно знати про сертифікацію авто з Кореї
Якщо ви вирішили купити авто з Кореї, пам’ятайте, що перед розмитненням і постановкою на облік його потрібно буде сертифікувати. В чому полягає цей процес і які вимоги до автомобіля висуваються – читайте в публікації.
Що собою являє сертифікація авто з Кореї і для чого вона потрібна
Процес сертифікації автомобіля заключається в перевірці відповідності вимогам українського законодавства. Ця процедура проводиться перед реєстрацією. Якщо авто не має сертифіката відповідності, вам не видадуть на нього техпаспорт і номерні знаки.
В процесі сертифікаціі тестуються основні системи авто – рульове керування, гальмівна система, трансмісія, електричні системи тощо. Експертами перевіряються всі можливі небезпечні фактори подальшого користування ТЗ, VIN-код, відповідність року випуску, зазначеному в техпаспорті.
Документ:
- Визначає країну походження ТЗ;
- Підтверджує, що автомобіль відповідає нормам екології (легкові – Євро 2, інші колісні – Євро-5);
- Засвідчує, що технічний стан ТЗ достатній для його безпечної експлуатації.
Сам процес можна розбити на наступні етапи:
- Подаються документи на ТЗ (техпаспорт, підтверджуючі право власності папери – купча, інвойс, рахунок-фактура, митні декларації МД-2, МД-6) та заповнюється заява на проходження сертифікації;
- Папери перевіряє фахівець сертифікаційного органу (з їх списком можна ознайомитися на порталі Міністерства інфраструктури);
- Проводяться всі необхідні випробування автомобіля;
- У разі успішного проходження випробувань і коректності всіх документів видається Сертифікат відповідності.
На замітку. Вартість сертифікації авто з Кореї залежить від обсягу робіт по переобладнанню автомобіля до вимог відповідності транспорту в Україні. В середньому по ринку коливається в межах 5000 – 6000 грн.
Яким вимогам має відповідати авто з Кореї
Основними вимогами до будь-якого транспортного засобу, який пригнаний з Південної Кореї, є:
- Колір передніх габаритних фар – білий;
- Колір покажчиків повороту – жовтий;
- Задні повторювачі – жовтого, а задні протитуманні фари червоного кольору;
- Ввімкнення протитуманок можливе лише за умови ввімкненого ближнього світла фар (задні протитуманки мають вмикатися окремо);
- Тонування лобового скла має мати показник світлопропускання не менше 75%, передніх бокових – не менше 70%;
- Показники швидкості в км/год;
- Справність світлової техніки, відсутність на ній тріщин, покриття, яке зменшує потік світла.
Якщо авто з Кореї не відповідає хоча б одній з перерахованих вимог, потрібно спочатку усунути недолік (поміняти фари, зняти тонування, замінити скло, яке тріснуло тощо).