Просування YMYL-сайтів: 5 способів покращити для них EAT
Всі сайти рівні перед алгоритмом Google. SEO-спеціалістів, які б досі вірили в цей міф, варто заносити до червоної книги. Ще у 2011 році завдяки витоку професійної документації (керівництво з якісної оцінки сайтів) світ дізнався про вимоги до веб-сторінок з боку пошукової системи. Саме тоді стало зрозуміло, що просування окремої групи веб-ресурсів YMYL потребує більше зусиль. Ніякої дискримінації — тільки сувора логіка. У цій статті ми зібрали 5 порад щодо покращення EAT для YMYL-сайтів.
Довідка
YMYL (Your money, or your life) — веб-ресурси, наповнення яких здатне впливати на життя, здоров’я та статки користувачів. Тобто це інтернет-магазини, портали новин, лайфхаки, саморозвиток, сфера послуг, соціальні служби та спільноти, медицина, харчування. Політика Google висуває більш жорсткі вимоги до якості контенту цих категорій для захисту користувачів від негативного впливу.
EAT (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) — критерії оцінювання сайтів пошуковою системою: експертність, довіра та авторитетність.
1. Розкажіть про експертів
Найперша і найочевидніша порада. Дайте пошуковій системі зрозуміти, що контент на веб-ресурсі створений експертом. Автор повинен мати відповідну освіту та досвід. Створіть окрему сторінку з цією інформацією, або додайте блок “Про автора” на вже існуючі. Завантажте на сайт дипломи, сертифікати, посилання на інші експертні роботи.
Якщо підтвердити компетентність автора проблематично (або сайт містить різноплановий контент) — залучайте коментарі сторонніх експертів. Шукайте авторитетних спеціалістів у вашій сфері і домовляйтеся з ними про рецензування контенту веб-ресурсу.
2. Нарощуйте зовнішню массу посиланнь
Алгоритм Google більше довіряє сайту, якщо на нього посилаються інші трастові (з високим рівнем довіри) ресурси тієї ж тематики. Як отримати такі посилання:
- Приймайте участь у галузевих рейтингах та конкурсах;
- Розсилайте пресс-релізи;
- Приймайте участь у конференціях;
- Давайте інтерв’ю;
- Закуповуйте розміщення контенту з посиланням на ваш ресурс на спеціальних майданчиках.
3. Додавайте в тексти посилання на авторитетні ресурси
Ця порада віддзеркалює попередню. Зовнішні посилання підтверджують інформацію, яку ви публікуєте. Це можуть бути дослідження, аналітика, експертні точки зору. Для Google важливо, щоб ваші твердження були підкріплені зовнішніми даними. Інакше авторитетність матеріалу буде сумнівною.
Зовнішнє та внутрішнє перелінкування, оптимізація швидкості завантаження сторінок, робота з юзабіліті — комплекс робіт з просування YMYL-сайтів можна замовити за посиланням https://web-promo.ua/seo/. Команда маркетингового агентства Webpromo організує максимальну відвідуваність при мінімальній вартості ліда за допомогою високої експертності, власних технологій та індивідуально розроблених SEO-стратегій.
4. Додайте на сайт технічну документацію
Користувачі рідко відвідують подібні сторінки, проте їх наявність вкрай важлива для Google. Умови користування сайтом, політика конфіденційності, договір оферти — технічна документація служить юридичним підтвердженням вашої компанії в очах асесорів. Якщо ресурс взагалі не містить таких сторінок — пошукова система буде вважати сайт шахрайським, і не пропустить у ТОП.
5. Не публікуйте провокативні, сумнівні та шокуючі матеріали
Асесори Google пильно слідкують за тим, щоб сайти з ТОПу не транслювали інформацію, яка не співпадає з офіційною наукою. Ресурси про пласку землю, пігулки для схуднення та інсценування смерті Елвіса Преслі не мають шансів потрапити на