Від чого залежить успішність ремонту приміщення?
Серед багатьох факторів, що впливають на прибутковість бізнесу в торговій сфері, особливо важливим є наявність правильно оформленої площі для реалізації товарів. В магазині можуть продаватися якісні та доступні за ціною товари, але якщо зовні і за зручністю він не відповідатиме потребам клієнтів, то не можна розраховувати на отримання високого прибутку. Хоч би як не хотілося уникнути ремонту, без нього обійтися навряд чи вдасться. А щоб результат був саме таким, як заплановано, необхідно подбати про різні моменти, про які ви дізнаєтесь із нашої статті.
Навіщо потрібне переобладнання магазину?
На початковому етапі запуску проекту ремонтні роботи потрібні, щоб переробити приміщення (одне чи кілька) під запити конкретного бізнесу. Навіть якщо в минулому площа також використовувалася для здійснення торгівлі, все одно доведеться робити ті чи інші доопрацювання - перефарбовувати стіни в корпоративні кольори, облаштовувати вхідну зону, встановлювати меблі та торгове обладнання. Дизайн повинен давати уявлення про вашу продукцію та її переваги, а також забезпечувати комфортність процесу купівлі-продажу для співробітників та покупців.
Потреба у здійсненні ремонту може виникнути і після відкриття магазину – зазвичай, це буває під час ребрендингу або при зниженні продажів. У такому разі перед директором торгової точки, дизайнером та командою робітників можуть ставитися наступні завдання:
- оновлення електропроводки, якщо техніка не витримує навантаження або мали місце короткі замикання;
- зміна планування, якщо неможливо ефективно використовувати внутрішній простір;
- заміна старих стелажів на нові;
- покращення естетики приміщення шляхом проведення оздоблювальних робіт;
- підключення сучасніших холодильників, касових боксів, станцій дезінфекції та іншого обладнання;
- створення інтер'єру, що дозволяє керувати пересуванням відвідувачів.
Основні фактори, що впливають на результат
Бути повністю впевненими в тому, що після відкриття оновленого магазину приплив відвідувачів та середній чек збільшаться, вдасться, якщо:
- Не пошкодувати грошей на послуги професійного дизайнера, який розробить проект з урахуванням всіх ваших побажань.
- Чітко висловити індивідуальні запити щодо оздоблення та технічного оснащення торгової площі.
- Найняти бригаду кваліфікованих робітників та укласти з ними договір, де будуть чітко прописані умови співробітництва.
- Виділити час на вибір якісного устаткування.
- Контролювати процес оновлення інтер'єру.
- Не приймати готову роботу, доки не переконаєтеся, що були враховані всі ваші вимоги та норми безпеки.