У лютому на «гарячу лінію» Київської ОВА надійшло понад 700 звернень громадян
У Київській області продовжує функціонувати «гаряча лінія». За номером (044) 363 07 34 жителі регіону мають змогу звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи подію на території області.
Так, протягом лютого до кол-центру Київської обласної військової адміністрації надійшов 731 дзвінок.
Усі заяви приймають фахівці регіонального контактного центру та невідкладно передають до відповідних структурних підрозділів КОВА задля реагування.
Важливо знати, що реєструються та розглядаються лише ті звернення, що належать до компетенції Київської обласної військової адміністрації та стосуються різних сфер діяльності пристоличного регіону.
Нагадуємо, телефон «гарячої лінії» (044) 363 07 34 працює з понеділка до п’ятниці: 9:00 — 18:00.
Як оформити звернення?
Під час звернення на «гарячу лінію» обладміністрації заявник має повідомити оператору кол-центру такі дані:
1. Прізвище, ім’я та по батькові;
2. Поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону;
3. Викласти суть порушеного питання, пропозиції, заяви, що зазначається стисло й лаконічно.
———
Слідкуйте за нами у соцмережах: