Конструкції та матеріали для підставок під друковані матеріали - які краще вибрати
Сьогодні майже вся інформація - від проспектів великих оптових фірм на виставці до меню у невеликих кафе - пропонується у вигляді друкованих матеріалів. Це може бути рекламна брошура або кілька аркушів меню. Але просто розкладати сторінки на столах сьогодні вважається неправильним.
Необхідна інформація розміщується на спеціальних підставках чи тримачах. Для виставок це стенди з рекламними проспектами, а в кафе описи страв подаються на менюхолдерах, встановлених на столиках. І при створенні інтер'єру свого кафе постає важливе питання: який менюхолдер купити для унікального оформлення закладу?
З чого виготовляються менюхолдери?
У поняття менюхолдер включають не лише тримачі меню для кафе чи ресторанів. Це може бути стійка під рекламні проспекти в турбюро, реклама компанії на рецепшен в готелі, стійка під матеріали у великій торговій оптово-роздрібній компанії або банку, опис послуг у поліклініках. Таким чином можна подати інформацію наочно і помітно, а також зробити її доступною для ознайомлення.
Великі солідні компанії вважають за краще замовляти підставки під рекламні матеріали з дерев'яного масиву, стійки на виставці часто виготовляють із дротяного каркасу у вигляді вертикальної підставки або з кріпленнями на стіну. А найбільш традиційні тримачі для меню в кафе та ресторанах сьогодні виготовляються із прозорого пластику: акрилу або оргскла.
У "просунутому" варіанті вони складаються з двох частин: масивної основи з дерева, пластикової або навіть металевої основи та прозорого тримача для вертикально встановленої паперової брошури або листа з перерахуванням доступних страв та цінами.
Найчастіше в кафе використовується менюхолдер із двох прозорих поверхонь, між якими розташовується листівка, щоб її можна було розглянути з двох сторін, не пошкодивши і не забруднивши при цьому інформаційний носій.
Перш, ніж купити менюхолдер, потрібно визначитися, яким буде його основне призначення. Найбільш оптимальним на сьогодні для кафе чи ресторану є конструкції з оргскла чи прозорого пластику. Їх переваги:
- недорого коштують;
- легко очищуються від забруднень;
- не займають багато місця на столику;
- не розбиваються, якщо випадково впадуть зі столика на підлогу;
- на них можна нанести логотип фірми.
Основа також може бути з оргскла або відливатися з іншого матеріалу: гуми, пластику. Вона теж може бути прозорою або забарвленою. Або містити додаткову рекламну інформацію, щоб відповідати інтер'єру приміщення. Адже правильно підібрані POS-матеріали допомогають створити позитивне враження від інтер'єру кафе або ресторану.