5 корисних порад як просунути сайт в Google
Google — найпопулярніша пошукова система у світі, й кожен бізнес хоче бути на перших сторінках її видачі. Однак просування сайту в Google — це непросте завдання, яке вимагає знань і досвіду.
Ділимося п’ятьма корисними порадами про те, як просувати сайт у Google-пошуку.
Та якщо потрібно ґрунтовніше підійти до випередження конкурентів у Google, зверніться до професіоналів. Якісна розкрутка сайту у Києві https://ideadigital.agency/promo/seo-kiev/ від спеціалістів Idea Digital Agency — це робота на результат. Проконсультуйтесь з менеджерами агенції, щоб дізнатись більше про умови співпраці.
1. Проаналізуйте конкурентів
Перш ніж починати роботу з просування сайту, важливо ретельно проаналізувати конкурентів. Це дасть вам зрозуміння того, які ключові слова вони використовують, як оптимізовані їхні сайти, і як вони отримують трафік.
Знайдіть сайти, які ранжуються за тими ж ключовими словами, що й ваш, і вивчіть їхні стратегії. Переймайте корисні методики у тому, як розкрутити свій сайт, і намагайтеся уникнути їхніх помилок. Розуміння, як працюють найкращі гравці у вашій галузі, допоможе розробити ефективнішу стратегію пошукової оптимізації.
Для аналізу конкурентів ви можете використовувати Serpstat, Ahrefs або SEMrush. Ці інструменти дають можливість отримати інформацію про ключові слова, які використовують конкурентами, їхній трафік, а також про структуру та контент їхніх сайтів.
2. Усуньте технічні помилки
Технічні помилки можуть суттєво ускладнити індексацію та ранжування сайту в Google. Тому важливо провести повноцінний техаудит й усунути виявлені на сайті помилки.
Такі інструменти, як Screaming Frog, Xenu's Link Sleuth або SiteCheck дадуть інформацію про структуру вашого сайту, наявність помилок у коді, а також про наявність битих посилань, повільних завантажень сторінок або недостатню мобільну оптимізацію.
Пам'ятайте, що технічний аспект грає важливу роль у SEO. Технічні помилки гальмують індексацію сайту і ранжування в пошукових системах.
3. Додавайте ключові слова в метатеги та заголовки
Ключові слова — це слова або фрази, за якими користувачі знаходять інформацію в інтернеті. Тому важливо оптимізувати ваш сайт для тих ключових слів, які ви хочете просувати. Вони мають бути релевантними до вашої сфери діяльності. Додавайте ключові слова в метатеги та заголовки сторінок.
Метатеги — це короткі текстові фрагменти, які описують зміст сторінки. Вони допомагають пошуковим системам зрозуміти, про що йдеться на сторінці. А заголовки — це текстові фрагменти, які відображаються в результатах пошуку й інформують користувачів, що саме міститься на сторінці.
Оптимізація метатегів, заголовків і заголовків H1 — ключові у SEO. Додавайте важливі ключові слова у метатеги title і description, а також у заголовок H1 на кожній сторінці вашого сайту. Важливо, щоб ці ключові слова були пов'язані з вмістом сторінки та збагачували його, а не тільки повторювалися безладно.
4. Пишіть якісний контент
Контент — це один з найважливіших факторів ранжування в Google. Тому важливо, щоб він був цікавий і корисний для ваших цільових користувачів.
Хороший контент відповідає таким критеріям, як:
- актуальність,
- цінність,
- інформативність,
- інтрига,
- унікальність.
Якісний контент в рази підвищує шанси на те, що ваш сайт буде високо ранжуватися в Google.
5. Довірте розкрутку професіоналам
Якщо ви не впевнені у своїх силах або у вас немає часу для просування вашого сайту самостійно, краще зверніться по допомогу до професіоналів.
Діджитал-агенції мають у штаті SEO-фахівців і копірайтерів з досвідом і необхідними знаннями, а тому вони знають, як просунути сайт в Google, незалежно від теми чи ніші бізнесу. Вони допоможуть вам проаналізувати конкурентів, усунути технічні помилки та оптимізувати сайт для ключових слів, а також написати якісний контент.
Дотримуйтеся ключових порад, як розкрутити сайт, і ви зможете якісно підняти його в пошуковій видачі Google та залучити більше користувачів і майбутніх клієнтів.