• Головна
  • Види предметної зйомки в різних сферах бізнесу
Новини компаній
17:00, 20 червня

Види предметної зйомки в різних сферах бізнесу

Новини компаній

Предметна фотозйомка є необхідною частиною маркетингової стратегії, адже візуальна комунікація нині важлива як ніколи. Вона дозволяє компаніям ефективно представляти свої продукти та послуги, привертати увагу потенційних клієнтів і підкреслювати конкурентні переваги на ринку. Так, предметна зйомка допомагає виділити особливості товару, підкреслити його якість і привабливість.

Види предметної зйомки в різних сферах бізнесу, фото-1

Фотосесія товарів: види

Предметна зйомка поділяється на кілька типів:

  • Фотографія для каталогів. Використовується для рекламних каталогів на різних онлайн- та офлайн-платформах. Товар у каталозі повинен бути представлений із різних ракурсів, мати привабливий і реалістичний вигляд. Це допоможе покупцеві детально ознайомитися з продуктом, впевнитися у його якості, зрозуміти комплектацію тощо.
  • Фуд-зйомка. Спеціальний вид предметної зйомки, який є незамінним для реклами закладів харчування. Головна мета таких знімків – викликати у клієнта бажання скуштувати те, що на фото. Важливими аспектами є якість і композиція фотографії. Такі знімки використовуються для розміщення на сайтах, в меню, на білбордах тощо.
  • Іміджева зйомка. Фотографії, які привертають увагу покупця, підкреслюють високу якість продукції та водночас створюють необхідну репутацію для компанії. Використовуються для рекламних кампаній та інтернет-платформ. Розміщення професійних, креативних і якісних фотографій дозволяє ефективно комунікувати з аудиторією та зміцнювати позиції бренду на ринку.
  • Зйомка 360°. Фотографування товарів у форматі 360 градусів особливо актуальне для інтернет-магазинів, оскільки дозволяє потенційному покупцеві розглянути предмет з усіх боків. Це, до речі, підвищує довіру потенційних клієнтів до вебсайту, адже вони зауважують, що отримують прозору інформацію про продукт.

Кожен із цих видів предметної зйомки має свої особливості й підходи, які дозволяють ефективно презентувати товар, підвищити його привабливість і збільшити продажі. Загалом фотосесія товарів підійде для:

  • виробників і брендів косметики, взуття, аксесуарів, ювелірних виробів та інших товарів, які потребують детальної демонстрації;
  • закладів харчування;
  • онлайн-магазинів;
  • митців для показу творів мистецтва тощо.
Види предметної зйомки в різних сферах бізнесу, фото-2

Де замовити якісну фотозйомку в Києві

Студія LANET PRODUCTION створює якісні предметні знімки різноманітних товарів, які привертають увагу цільової аудиторії та підкреслюють переваги продукції. Компанія об’єднала талановитих спеціалістів, які мають великий досвід і застосовують творчий підхід до роботи. У розпорядженні команди є сучасне професійне обладнання, яке дозволить досягти найкращих результатів у фотографії. Також студія має власний павільйон, що дозволяє реалізовувати різноманітні проєкти без зайвих витрат на оренду додаткових приміщень.

Контакти:

  • м. Київ, просп. Берестейський, 107
  • [email protected]
  • +380930902782 
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...