
Мобільний додаток ChatGPT на сьогодні приніс 2 мільярди доларів доходу
Мобільний додаток ChatGPT приносить величезний дохід.
Згідно з новим аналізом, проведеним постачальником аналітики додатків Appfigures , з моменту запуску в травні 2023 року , витрати споживачів на додаток ChatGPT для пристроїв iOS та Android досягли 2 мільярдів доларів США у світі . Аналіз показує, що ця цифра приблизно в 30 разів перевищує сукупні витрати конкурентів ChatGPT на мобільних пристроях, включаючи Claude, Copilot та Grok.
Згідно з даними, цього року мобільний додаток ChatGPT заробив 1,35 мільярда доларів, що на 673% більше, ніж у попередньому році, порівняно зі 174 мільйонами доларів, заробленими за той самий період (січень-липень) 2024 року. В середньому додаток генерує близько 193 мільйонів доларів на місяць, порівняно з 25 мільйонами доларів минулого року.
Це значно вище — або приблизно в 53 рази вище — ніж у наступного найближчого конкурента ChatGPT, Grok, який заробив приблизно 25,6 мільйона доларів з початку року. Середньомісячні споживчі витрати Grok оцінюються в 3,6 мільйона доларів, або 1,9% від ChatGPT.
Ці дані свідчать про те, що іншим споживчим чат-ботам ще є куди зійти, щоб наздогнати домінування ChatGPT на мобільних пристроях, навіть якщо цифри не дають повної картини загального доходу компаній, що займаються штучним інтелектом. Споживачі, команди та підприємства також можуть підписатися на плани ШІ в Інтернеті, а компанії отримують дохід і іншими способами, наприклад, через свої API .
Швидше, ці нові дані пропонують уявлення про те, наскільки додатки популярні серед споживачів, які знаходять та платять за цих помічників зі штучним інтелектом через магазини мобільних додатків.
Варто також зазначити, що коли Grok від xAI був запущений у листопаді 2023 року (після ChatGPT), Grok спочатку не мав окремих додатків для iOS або Android. Натомість користувачі взаємодіяли з чат-ботом на базі штучного інтелекту через платформу X. Grok став доступним на мобільних пристроях через власний додаток для iOS лише на початку січня 2025 року та з'явився в Google Play з 4 березня.

Діаграма, що показує дохід за одне завантаження для найкращих мобільних додатків-помічників зі штучним інтелектом
Автори зображень: Appfigures
З усім тим, за даними Appfigures, глобальні витрати ChatGPT за одне завантаження за весь час становлять $2,91, порівняно з $2,55 у Claude, $0,75 у Grok та $0,28 у Copilot.
У США витрати ChatGPT на одне завантаження на сьогодні ще вищі – 10 доларів, що призводить до того, що на цей ринок припадає 38% доходу програми на сьогодні. Німеччина є другим за величиною ринком, на який припадає 5,3% загальних витрат ChatGPT за весь час його існування.
Лідерство ChatGPT також можна побачити за кількістю завантажень. На сьогодні додаток було встановлено приблизно 690 мільйонів разів у всьому світі, порівняно з 39,5 мільйонами у Grok. (Це краще пояснює нещодавні скарги власника X Ілона Маска на нібито фаворитизм ChatGPT у топ-чартах App Store.)
Середньомісячна кількість завантажень ChatGPT у світі зараз становить приблизно 45 мільйонів, що на 180% більше, ніж приблизно 16 мільйонів у період з січня по липень 2024 року.
З початку 2025 року застосунок ChatGPT було завантажено 318 мільйонів разів, що в 2,8 раза більше, ніж 113 мільйонів за аналогічний період минулого року. Однак за кількістю встановлень Індія є провідним ринком, на який припадає 13,7% завантажень за життя, порівняно з другим місцем – США, на які припадає 10,3% усіх завантажень.
Інформує internetua.com