Неналежна якість перевезень у громадському транспорті активно обговорюється жителями Білої Церкви у соціальних мережах, там викладають фотографії та розповідають про випадки порушень правил перевезення. Однак, до офіційних інстанцій більшість з цих скарг не доходить. Причиною цього є необізнаність більшості білоцерківців, куди і до кого потрібно звертатись. Сайт 04563 дізнавався про способи поскаржитись на якість перевезень та водіїв так, щоб це дало результат.

У кожній маршрутці можна знайти номери телефонів перевізника, який її обслуговує. Також зазначено телефон гарячої лінії транспортного відділу Білоцерківської міської ради. Скаржитись на білоцерківські маршрутки можна телефоном та поштою. Для того, щоб захистити свої інтереси необхідно звернутись до відділу транспорту Білоцерківської міської ради за адресою: пл. Торгова 6, або зателефонувати за номером: 39-28-62, або у відділ звернень громадян БМР за адресою: пл. Торгова 6, телефон: 5-36-64.

У листі (або телефоном) потрібно обов’язково вказати номер маршруту, державні номерні знаки автобуса, в якому сталось порушення, дату та час порушення, також можна додати фотографії. В управлінні транспорту розглянуть Вашу скаргу та будуть предметно говорити із перевізником. Через місяць з моменту подання скарги Вас мають повідомити про проведені роботи.

Договір на перевезення може бути розірвано у випадках невиконання умов цього ж договору:

  • порушення графіку руху транспорту на маршруті
  • неодноразового порушення перевізником законодавства про автомобільний транспорт (три і більше разів упродовж року), що буде підтверджено документами контролюючих органів
  • у разі скасування ліцензії на надання послуг з перевезення пасажирів та невиконання інших умов, що прописані у договорі.