Дендропарк «Олександрія» має стати "родзинкою" Білої Церкви

Вчора, 27 березня, відбулася зустріч Агенції стратегічного розвитку Білої Церкви, де продовжували обговорювати питання щодо  розроблення туристичної  схеми  нашого міста.

Цього разу головною темою зустрічі учасників Туристичного кластеру став дендропарк "Олександрія", який має стати "родзинкою" на мапі м. Біла Церква. Основною метою приїзду гостей з інших міст стане саме дендропарк. Звичайно ж, велику увагу на мапі буде приділено історичному центру та пам'яткам архітектури національного значення, яких налічується 7,  та 31 пам’ятки місцевого значення.  Планується зробити схематичні відображення об'єктів готельного та ресторанного бізнесу, поліції та медичних закладів.

На зустрічі були присутні учасники Агенції стратегічного розвитку, а також Альона Колотницька, Альона Абрамова, Вікторія Кваша Петренко та інші.

Враховуючи таку концепцію залучення туристів до нашого міста, так само швидко буде  відбуватися і подорожчання вартості квитків  у парк «Олександрія». Варто було б ще й розглянути систему входу для місцевих мешканців або тарифи постійним відвідувачам. Це стосується тих, хто, зазвичай, там прогулюється майже щодня: матусі з дітьми, люди, які полюбляють ранкову чи вечірню пробіжку, прогулянку на велосипедах та інші. 

Нагадаємо, ще у січні ми писали про перспективи розвитку туризму в Білій Церкві. Якщо у вас є ідеї щодо цього питання, ви можете присилати їх на електронну адресу Агенції стратегічного розвитку Білої Церкви.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати