Нова CRM-система АвтоПро дає поштовх у розвитку бізнесу
На сайті Авто.Про оновилася CRM-система - сучасна система роботи з клієнтами, яка сприяє вдосконаленню та розвитку бізнесу продаж деталей та запчастин. Що вона дає бізнесменам, чому її захоплено зустріли ті, хто професійно займається продажем автозапчастин?
Відомо, що для успіху в створенні і розвитку своєї справи необхідно кілька параметрів: однодумці - люди, які поділяють переконання засновника; гроші - початковий капітал, який необхідно вкласти у власну справу і інструменти бізнесу, знання і вміння, якими необхідно володіти, щоб справа росло і розвивалося.
Ефективна CRM-система сприяє зростанню товарообігу та підвищенню рівня продажів, а значить, збільшення прибутковості підприємства.
Які переваги вона дає бізнесу?
Взаємодія з клієнтами і створення власної клієнтської бази позитивно позначається на розвитку підприємства.
- Якщо немає бази, то немає і бізнесу. Система роботи з клієнтами, заснована на сучасному аналізі, дійсно здатна творити чудеса. З https://vehicle.by співпрацюють десятки фірм, приватних підприємців, невеликих підприємств. Хто буде купувати їхні товари і послуги без постійної роботи з клієнтами? В CRM вбудована лінійка інструментом, що дозволяють щодня аналізувати показники роботи фірми, розвивати бізнес.
- В системі, яка впроваджена на сайті, ніхто не зможе загубитися. Талановиті бізнесмени бережуть кожен контакт, кожної людини, тому що розуміють: вони допоможуть їм розвинути свою справу і побудувати велику компанію.
- Система допомагає постійно тримати в пам'яті комп'ютера сотні, тисячі відомостей про клієнтів, швидко шукати їх в разі необхідності, аналізувати переваги, попит, активність. За допомогою такого інструменту можна спланувати свій робочий час найбільш раціонально: зорієнтуватися, кому зателефонувати з ранку, тому що прийшла нова партія відповідних деталей, або проінформувати електронкою, що намічається розпродаж, акція, і можна за зниженою ціною придбати деталі і предмети догляду за автомобілем .
Як система допомагає в розвитку бізнесу?
Є й інші переваги, які є актуальними в розвитку власної справи.
- Скориставшись CRM, бізнесмен завжди зможе розділити всіх партнерів і клієнтів на окремі групи, виділити найбільш перспективні групи і працювати з тими, хто найбільш перспективний в плані продажів.
- Перевіривши, що і коли вони отримають власники авто, можна зосередити зусилля на потенційних постійних клієнтів, домагаючись стійкого успіху.
- Систематизована робота з партнерами допомагає зайнятися тайм-менеджментом, прорахувати, скільки часу витрачається на спілкування, підписання документації, де можна його заощадити і як встигнути зробити більше за годину, дві, три.
Всі разом допоможе побудувати успішний бізнес, який буде заснований на інноваційних технологіях і напрацювання.