19:59
13 грудня
Нагадаємо, що впродовж серпня 2017 року сімнадцять претендентів подали свої ескізні заявки, загальна кількість яких склала 31 конкурсну роботу. Десять найкращих обрав оргкомітет конкурсу та представив на онлайн-голосування.
Об’єднані голоси оргкомітету на онлайн-респондентів визначили трійку фіналістів:
1. Концепція "Мапа твого серця"
Презентація у форматі pdf: "Мапа твого серця"
2. Концепція "Плюси міста"
Презентація у форматі pdf: "Плюси міста"
3. Концепція "Живи в своєму ритмі"
Презентація у форматі pdf: "Живи в своєму ритмі"
Проголосувати можна за посиланням: Бренд міста Біла Церква. Фінал
Голосування триватиме до 30 вересня включно.
Раніше повідомялося, що в Білій Церкві визначили трьох фіналістів у конкурсі на розробку бренда міста.