• Головна
  • Білоцерківська міська рада уклала договір вартістю 70 тис. грн. на розробку бренду міста
09:30, 1 листопада 2017 р.

Білоцерківська міська рада уклала договір вартістю 70 тис. грн. на розробку бренду міста

Відділ культури і туризму Білоцерківської міської ради, уклав договір з Брендинговою агенцією «Galagan» з міста Київ на розробку бренду Білої Церкви.

Про це повідомляє прес-служба Білоцерківської міської ради.

Нагадаємо, що з метою розвитку  туристичної привабливості Білої Церкви було проведено конкурс на розробку бренду міста. За результатами голосування перше місце виборов проект київської Брендингової агенції «Galagan» - «Мапа твого серця».

Відділ культури вже уклав договір з переможцем конкурсу на розробку дизайн-коду міста Біла Церква та передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на логотип. Сума договору складає 70 000 грн.

Розробка логобука міста включає:

  • логотип (повна версія, спрощена версія, варіанти відображення, переклад на англійську, російську, німецьку та польську мови),
  • кольорова гама, шрифти (вибір), візитки, бланки, декоративні елементи, патерни, шаблони сувенірної продукції (наклейка, брелок, значок, кепка, футболка, USB- накопичувач), дизайн маркетингової стратегії просування бренду, дизайн трьох об’єктів малих архітектурних форм з урахуванням відповідного плану щодо їх створення.

Раніше повідомлялося, що менше 1% відсотку білоцерківців взяли участь у голосуванні за новий бренд Білої Церкви.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#новини #брендміста #БілаЦерква #договір #конкурс
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...