Білоцерківська міська рада уклала договір вартістю 70 тис. грн. на розробку бренду міста

Відділ культури і туризму Білоцерківської міської ради, уклав договір з Брендинговою агенцією «Galagan» з міста Київ на розробку бренду Білої Церкви.

Про це повідомляє прес-служба Білоцерківської міської ради.

Нагадаємо, що з метою розвитку  туристичної привабливості Білої Церкви було проведено конкурс на розробку бренду міста. За результатами голосування перше місце виборов проект київської Брендингової агенції «Galagan» - «Мапа твого серця».

Бренд міста Біла Церква Бренд міста Біла Церква Бренд міста Біла Церква

Відділ культури вже уклав договір з переможцем конкурсу на розробку дизайн-коду міста Біла Церква та передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на логотип. Сума договору складає 70 000 грн.

Розробка логобука міста включає:

  • логотип (повна версія, спрощена версія, варіанти відображення, переклад на англійську, російську, німецьку та польську мови),
  • кольорова гама, шрифти (вибір), візитки, бланки, декоративні елементи, патерни, шаблони сувенірної продукції (наклейка, брелок, значок, кепка, футболка, USB- накопичувач), дизайн маркетингової стратегії просування бренду, дизайн трьох об’єктів малих архітектурних форм з урахуванням відповідного плану щодо їх створення.

Раніше повідомлялося, що менше 1% відсотку білоцерківців взяли участь у голосуванні за новий бренд Білої Церкви.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати