• Головна
  • «Транссіті» - не монополіст, а реформатор!
12:14, 29 червня 2019 р.

«Транссіті» - не монополіст, а реформатор!

«Транссіті» - не монополіст, а реформатор!

Шановні білоцерківці, ви раніше про мене, Нестерчука Юрія Вікторовича, нічого поганого не чули, адже я ніколи не був ні у владі, ні у політиці, не входив до будь-яких політичних партій.Я просто увесь час був зайнятий своєю роботою, сім’єю і побудовою свого власного міцного прозорого автотранспортного бізнесу!

Але той вал бруду, який вилили на мене і моє підприємство останнім часом, вже зачіпляє мою честь, гідність та ділову репутацію. Цією публікацією у спецвипуску Білоцерківської міськрайонної газети «Громадська думка» хочу відповісти усім замовникам «чорнухи» одразу, розкласти усе по полицям, розтлумачити значення транспортної реформи для людей, й навести факти, які викриють змовницьку брехню!

Незлюбили за те, що незалежний

Я, Нестерчук, за свою багаторічну працю маю відзнаку «Почесний автотранспортник України». А одне з моїх підприємств, визнано Лідером автотранспортної галузі України. Хочу висловитися, щоб захистити свій колектив і своє чесне ім’я. І з легкою душею розпочати передвиборчу компанію. Показати вам своє бачення розвитку Білої Церкви, яке має усі перспективи стати комфортним для життя людей європейським містом.

Цієї весни я відкрито пройшов усі праймеріз партії «Слуга народу»і був відібраний, як кандидат в народні депутати по одномандатному округу № 90 від команди нового Президента Володимира Зеленського. Заздрість, ненависть, образа на життя, і бажання просто підзаробити на плітках та інтригах, здійняли хвилю замовного інформаційного бруду проти мене, і, передусім, проти моєї компанії «Транссіті».

Справа у тому, що Біла Церква завжди була ласим шматком для політичних «парашутистів». І в черговий раз містяни бачать ще одного персонажа (свідомо не називаю прізвище), що прибув до нас з Києва на запрошення одногосумнозвісного місцевого олігарха.

Вже тривалий час цей «парашутист» каламутить воду навколо тарифів, пільговиків, якості перевезень. Але, не заради поліпшення вашого життя, білоцерківці, а лише у власних корупційних інтересах свого клану! Пізнавши солодкий смак влади, намагається дискредитувати єдину транспортну компанію Білої Церкви, яка не зв’язана ніякими «договорняками» з місцевими олігархічними кланами.

Нестерчукі його «Транссіті» наче кістка в горлянці, яку вирішили «згризти» саме за те, що незалежний…

Від малого до великого без кумівства та корупції!

Отже, я професіонал в транспортній галузі, саме тому мене запросили виступити інвестором для реалізації транспортної реформи рідної Білої Церкви. Мені немає чого приховувати! Я чесно заробляв усе трудове життя, розумно інвестував, і забезпечив свою родину усім необхідним.

Тому давно працюю не задля того, щоб набити свої кишені. Це не цікаво і не спонукає до звершень! Я працюю задля того, щоб творити й реалізовувати з командою найкращих сучасних спеціалістів амбіційні проекти, які інші вважають неможливими, практично «космічними» в нинішніх економічних умовах країни. Це сучасні нові автобуси, які ви бачите на дорогах Білої Церкви та виробництво власних автобусів «Нест», які я презентую вже за кілька днів, я створюю нові робочі місця для нашої молоді!

Почну здалеку. У галузі автоперевезень я, той самий Нестерчук був одним з українськихпершопрохідців, - починав у далекому 1997-му,в Києві, усього з двох автобусів. Я буввласником, механіком , слюсарем і водієм в одній особі. Спав по дві-три години на добу, коли розпочинав свій бізнес.

Нині ТОВ «Союз-Авто», яке я очолюю, обслуговує 25 столичних маршрутів, має у власності 360 автобусів середнього і великого класу. Я забезпечив роботою в хороших європейських умовах понад 1000 працівників, з яких близько 400 є білоцерківцями. Більшість колективу є незмінною протягом 22 років.

Останнім часом мені приписують кумівство із мером Білої Церкви Геннадієм Диким. Зазначу, що до 2017-го року, коли мене запросили взяти участь у розробці й закласти підвалини транспортної реформи у місті, я навіть не був з ним особисто знайомий!

«Транссіті» - не монополіст, а реформатор

Що являє собою автотранспортна реформа у перевантаженому транспортом місті? Якщо коротко, то, передусім це оптимізація маршрутної мережі, зручність пасажирів, заміна рухомого складу малої пасажиромісткості на великі комфортні автобуси, забезпечення конкурентності й прозорості конкурсів при виборі компанії-перевізника, підвищення екологічного стандарту транспорту до норм Євро-5, стовідсоткове оновлення рухомого складу протягом п’яти років згідно інвестиційних зобов’язань, впровадження системи валідації та «Картки білоцерківця». Крім того, обладнання транспортних засобів системами GPS-навігації, відеонагляду, голосового і текстового сповіщення про зупинку тощо.

Ефект буде відчутним на практиці, коли, приміром, замість 450 мікроавтобусів Білою Церквою курсуватимуть 120-150 сучасних, із низькою підлогою, автобусів екологічного стандарту Євро - 5. Це - екологія, безпека руху і комфорт для пасажирів. І ми вже рухаємося в цьому напрямку!«Транссіті» єдине підприємство в місті Біла Церква, якепротягом двох років послідовно виконує взяті на себе інвестиційні зобов’язання та умови транспортної реформи.

«Транссіті» не «монополіст», як полюбляють нас називати замовники чорного піару, а лідер пасажирських перевезень міста. Порахуйте самі, «Транссіті» належить всього 38,25%міського ринку пасажирських автоперевезень. Так, для довідки:

- «Транссіті» випускає на маршрути Білої Церкви 70 автобусів,

- «КАН» - 22,

- «Диліжанс» - 12,

- Автобусний парк - 39,

- «Епітранс» - 25,

- Тролейбусне управління - 15.

Нарешті, мама з коляскою - бажаний пасажир!

Автобуси «Транссіті», які обслуговують білоцерківців на 5-ти маршрутах (№14,22,7,21, 17 та 17а), навіть візуально відрізняються від решти: бо вони власні, а не орендовані, обслуговуються своєчасно за повним технічним регламентом. Більше того, згідно інвестиційних зобов’язань, взятих на себе підприємством під час конкурсу,вже 15 з них є новими, великого класу, екологічного стандарту Євро - 5, - зручними для пенсіонерів й людей з обмеженими можливостями, мам з колясками.

І я вам скажу, що мама із візочком для двійнят, яка нарешті змогла його вільно завести до міського автобусу й дістатися у потрібний куточок міста без виклику таксі, не читає всіляких нісенітниць про «Транссіті» у соцмережах – їй нема коли! Але вона знайшла можливість просто поділитися фото своєї успішної поїздки у нашому автобусі. Ця світлина - своєрідна подяка за нашу роботу. Я, Нестерчук, і колектив «Транссіті» з 180 працівників, хоч і пишаємось цим, але вважаємо, що лише так і повинно бути у кожному українському місті.

Безоплатно возимо пільговиків

У поливані брудом «Транссіті» часто спекулюють болючою, особливо для літніх людей, пільговиків, темою тарифу на проїзд. І я мушу відповісти, що, як досвідчений автоперевізник, я завжди прагну тариф оптимізувати. І перш ніж говорити про необхідність підвищення тарифу, замовляю фінансовий аудит. За підрахунком компанії «Рось - аудит», на сьогодні вартість проїзду має бути щонайменше 6 гривень 40 копійок. За даними паралельного підрахунку опонентів, навіть, трохи вищим, - 6 гривень 48 копійок. Ну, а щоб покривати хоч якісь витрати на модернізацію автопарку, то й більше. Така правда сучасної економіки.

Відкрию вам таємницю, - «Транссіті» за період роботи в місті не отримувало ніякої компенсації ні з місцевого, ні з державного бюджету за перевезення пільговиків, які у Білій Церкві складають 30% загальної кількості пасажирів. Не дивлячись на відверті провокації: коли до автобусу заходить два десятки пільговиків і оператор з телекамерою, щоб зафільмувати реакцію водія, підприємство продовжує возити пільговиків безкоштовно. Але ж чиновники міської ради не виконують свої зобов’язання з компенсації, брудними методами стравлюють пасажирів і перевізника, а деякі популісти навіть будуть на цьому свої передвиборчі кампанії!

Мені неприємно наводити цей факт, але він є. Спроби руйнування репутації компанії «Транссіті», із тим, щоб тінь негативу й обурення городян впала і на мене особисто, мав місце. Нехай це залишиться на совісті замовників провокації, а ми продовжуємо працювати!

«Картка білоцерківця» -

ефективний «намордник» для кусючого тарифу

Я, як нормальна людина, з великою повагою ставлюся і до учасників АТО, і до чорнобильців, і до людей літнього віку, адже і моїм батькам сьогодні вже за 80 років і вони також заслужили і мають право на пільговий проїзд. Тому пропоную цивілізований підхід до розв’язання проблеми забезпечення пільг. Хороший ефект у цьому плані дасть запровадження «Картки білоцерківця» по типу «Картки киянина», яка зробить соціальну допомогу справді адресною! Або ж монетизація перевезень на банківські картки пільговиків. Це гарантує зарахування пільги у транспорті через валідатори, якими необхідно оснастити міський транспорт, а також знижку в соціальній аптеці й у інших закладах, що схочуть і здатні приєднатися до цієї програми.

Крім того, я хотів би, і така можливість є, щоб «Картка білоцерківця» забезпечувала пільговий проїзд і у міському транспорті столиці. Але про це розповім згодом на зустрічах, дивлячись очі в очі білоцерківцям, коли отримаю офіційне посвідчення кандидата в народні депутати на позачергових виборах до Парламенту від Партії «Слуга народу». Так що приходьте, не дивлячись на спеку, - буде цікаво і на злобу дня!

Півмільйона щомісяця в бюджет Білої Церкви

З огляду на все, про що я вам розповів, хочу запитати вас, білоцерківці, ким є підприємство «Транссіті», а з ним і я, Нестерчук Юрій: безвідповідальним перевізником? Фірмою-одноденкою, що бере в оренду розбиті за роки експлуатації маршрутки, як це роблять інші, не замислюючись про майбутнє? Чи досвідченим інвестором, який прийшов надовго, працює легально і з повною віддачею?

Щомісяця «Транссіті» офіційно сплачує 400 – 550 тисяч гривень різноманітних податків і зборів, відрахувань до місцевого бюджету! Які конче потрібні для утримання місцевих шкіл і лікарень, виплат зарплат бюджетникам. Такого величезного навантаження решта перевізників не мають, бо прагнуть уникнути його через певні схеми. А ми, на відміну, виконуємо інвестиційні зобов’язання перед містом, - точніше вже їх перевиконали на рік вперед!

Популісти, які нічого путнього не зробили в своєму житті і здатні лише здіймати пустопорожній галас, вважають Нестерчука «білою вороною» за бажання працювати по-білому.

Таким ділкам взагалі не цікаво, що у важких умовах, які створила минула українська влада для бізнесу, протягом двох років до Білої Цервивід «Транссіті» надійшло близько 3,5 мільйонів доларів інвестицій! Підкреслюю, не в офшори пішли, а в розвиток міста, в робочі місця, за якими не треба мандрувати до Польщі. Від цивілізованого автоперевізника, що прагне до європейського сервісу, бере на себе і, попри все, виконує соціальні зобов’язання.

Запрошую на презентацію нового автобусу «Нест»!

Підрахуйте: новенький автобус коштує приблизно 80 тисяч доларів, а ми таких запустили15, то вже 1,5 мільйони… Тому нам дорога наша ділова репутація. І ми є не просто реформаторами, а лідерамиміських автоперевезень, які дбають про завтрашній день.

Ми запланували грандіозні звершення - виробництво у Білій Церкві власного автобусу «Нест», презентація якого відбудеться вже за кілька днів. А в планах – випуск екологічних електробусіві запуск їх на маршрути міста.

Ви скажете: пане Нестерчук, то все мрії, багаті забаганки… Ні, здійснення найамбітніших мрій попереду. Адже ми не крадемо, ніколи не були замішані в корупційних оборудках.Своєю працею ми прокладаємо дорогу успільне майбутнє!

Наші плани і справи не затьмарять ніякізамовні інформаційні атаки й тонни вилитого бруду. Адже, як каже мудра приказка, - «собаки брешуть, а караван собі іде». Впевнений, все буде добре!

З повагою, Юрій Нестерчук

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Транссіті #не монополіст #а реформатор
Високі оцінки користувачів за Стиль викладу
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...