«Картка білоцерківця»: як довго чекати від влади змін
Встановлення системи автоматизованого обліку перевезення пільгових категорій через валідацію у громадському транспорті не можливе без запровадження «картки білоцерківця». Це взаємодоповнюючі складові одного процесу.
Новина від 2016 року —Міськрада збирається ввести «картку білоцерківця».
Новина від 2017 року — У громадському транспорті введуть електронний облік пільговиків.
Чотири роки минуло, і жодного кроку так і не було зроблено. Все лишилось на папірці та в пам’яті деяких осіб.
Наразі в Білій Церкві нараховується понад 60 000 «пільговиків». Згідно з чинним законодавством місто має компенсувати з місцевого бюджету послуги з перевезення соціальних груп. За останні 5 років жодної копійки під ці потреби міська рада не виділила. Увесь цей час перевезення пільгових категорій здійснюється за рахунок перевізників. Тому й не дивно, що нині більшість підприємств транспортної галузі не мають змоги розвиватись та в першу чергу, оновлювати рухомий склад.
До того ж, ця проблематика створює постійний конфлікт та напружені відносини між водієм та пасажирами. Хоча в даній ситуації ініціативу має взяти міська влада й напрацювати конкретний механізм, який унеможливить розбалансування цієї системи. Влада має підійти до впровадження транспортної реформи системно та цивілізовано. І почати вона має з запровадження «картки білоцерківця», що стане адресною допомогою кожному мешканцю міста, який дійсно цього потребує.
Така картка гарантуватиме зарахування пільги у транспорті через валідатори, якими необхідно оснастити громадський транспорт.
Нагадаємо, картка містянина – це іменна електронна пластикова картка, яка підтверджує надання владою певних соціальних пільг окремим категоріям мешканців Білої Церкви. Запровадження даної картки дає можливість в повному обсязі володіти інформацією стосовно пільгових категорій населення, що користуються громадським транспортом.
Можливо то і є головною проблемою не вводити картку містян та встановлення валідаторів у міському транспорті? Адже так краще, за пільговиків не потрібно сплачувати з міського бюджету (на 2020 рік жодної копійки не заплановано в бюджеті міста), а зекономлені гроші вкласти в … ну тут не так багато варіантів.
ТОВ «Транссіті», як один із 6 (шести) перевізників Білої Церкви, готовий долучитись до цих змін та встановити валідатори на своїх 70 автобусах.
Чому ТОВ «Транссіті» наполягає на запровадженні «картки білоцерківця» у місті? Бо це:
-Налагодить чіткий облік перевезення пасажирів пільгових категорій;
-Сприятиме встановленню прозорих відносин між владою та підприємцями;
-Зобов’яже владу компенсувати перевізникам послуги з перевезення пільгових категорій згідно з чинним законодавством;
-Зручно і практично для містян; не змушуватиме пільговиків пред’являти посвідчення та дозволить пасажирам здійснювати оплату безготівково;
-Виключить конфлікти між водіями та пасажирами, оскільки буде забезпечена пряма оплата кожної використаної поїздки. Такий механізм примирить і пасажирів, і перевізників, і міську владу.