Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!

Привертає, дарує емоції, перенаправляє до джерела - все це про сучасну зовнішню рекламу та її технології. Хочете знати, як може «спрацювати» ваша реклама на просторах України та хто здатний професійно втілити ваші ідеї в життя? Виділіть декілька хвилин на цю статтю, щоб знати тенденції, працювати з лідерами і бути в тренді цілий рік.

Артем Бургасов,

директор компанії Outdoor.ua: "Важливо знати тенденції ринку".

За даними вітчизняних і зарубіжних дослідників, в останні роки обсяг зовнішньої реклами виріс на 4,5%, тоді як витрати на рекламу по телебаченню, радіо та в друкованих медіа йде на спад. Більш того, статисти компанії IPG Mediabrands впевнені, що в найближчі роки близько 70 країн світу буде витрачати на «наружку» на 6,5% більше.

Протягом найближчих чотири роки (2020-2023 рр.) Дохід ринку зовнішньої реклами буде збільшуватися в середньому на 2,8% на рік. В цей час загальні витрати брендів на традиційні нецифрові медіа будуть знижуватися на 1,7% в рік.

Як вказують експерти, однією з причин зростання зовнішньої реклами є її здатність забезпечити розміщення бренду в «безпечному» оточенні, в той час як цифрові медіа можуть публікувати оголошення рекламодавців в неналежному контенті. Подальшому розвитку сегмента буде сприяти й збільшення кількості цифрових щитів. З 2019 по 2023 р. витрати брендів на цифрову зовнішню рекламу будуть рости в середньому на 12% в рік.

Таким чином, зовнішня реклама - це найзатребуваніша і найефективніша реклама. Сьогодні це останній рекламний формат, який споживачі не можуть пропустити або заблокувати. І він досі може дотягнутися до молодих активних городян.

Ефективну добірку адресної програми й планування можете здійснити прямо зараз перейшовши за цим посиланням outdoor.adv.vg або зателефонувавши +38 (050) 322-32-04.

Павлов Владислав,

засновник і власник компанії: "Працювати з кращими це важливо!"

  • Компанія Outdoor.ua - це національний оператор зовнішньої реклами України.
  • Компанія Outdoor.ua - це 500 рекламних площин по Запорізькій області.
  • Компанія Outdoor.ua - це 20 років розвитку, 25 співробітників, довгострокове співробітництво з підрядниками і партнерами в різних містах.

Я назву просто 5 причин, чому клієнт обирає оператора зовнішньої реклами Outdoor.ua:

1. Структура компанії забезпечує професійне вирішення завдань, як рекламних агентств, так і прямих клієнтів.

2. Тут працюють експерти з багаторічним успішним досвідом в сфері зовнішньої реклами.

3. Рекламна кампанія планується з розрахунком ефективності та охоплення аудиторії.

4. Пропонуються стандартні і нестандартні вуличні рекламоносії, на транспорті і всередині будівель.

5. Тут цінують Ваш час і завжди знаходяться на зв'язку онлайн. Для зручності клієнтів, процеси покупки носіїв зовнішньої реклами та звіти автоматизовані.

Сьогодні компанія Outdoor.ua впевнено входить на рекламний ринок Запорізької області.

Сергій Недоступ,

ТОП менеджер відділу оренди рекламних комунікацій компанії.

"Парк рекламних конструкцій компанії представлений сьогодні так":

Сітілайти - рекламні конструкції із внутрішнім підсвічуванням. Двосторонній або односторонній бокс габаритними розмірами (1,2 х 1,8 м) може кріпитися як до стіни, так і до будь-якої витримує його вага конструкції, що дозволяє розміщувати його на будь-якій потрібній вам території.

Даний вид зовнішньої реклами є одним з найпростіших в установці і не вимагає значних витрат на виробництво. До того ж це відмінний спосіб розміщення реклами з цілодобовим графіком роботи.

Зупинкові комплекси - це конструкції, призначені для очікування громадського транспорту. На відміну від звичайних, зупинкові комплекси компанії Outdoor.ua відрізняються сучасним дизайном і відмінною якістю. До того ж вони мають високу економічною ефективністю у зв'язку зі зручним місцем розташування в зонах великої концентрації потенційних клієнтів. Тут передбачені рекламні поля для розміщення комерційної інформації. Компанія забезпечує регулярне технічне обслуговування конструкцій.

Бігборди - інформаційні рекламні щити, які розміщуються уздовж доріг і магістралей масового користування. Їх основне завдання - привертати увагу водіїв і пасажирів проїжджаючого автомобіля. В даному випадку жителів приваблює яскравість і креативність реклами. Рекламодавці відзначають наступні плюси:

- універсальний формат для проведення будь-яких типів рекламних кампаній;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- можливість проведення міських рекламних кампаній;

- ефективний вплив на транспортні й пішохідні потоки;

- можливість використання щита в якості покажчика.

Євген Козлюк,

Спеціаліст відділу оренди компанії Outdoor.ua.

Холдери - банери на опорах вуличного освітлення. Це легка і відносно недорога рекламна конструкція, що закріплюється на опорах ліній електропередач. За рахунок частого повторення реклама за допомогою холдерів має накопичувальний ефект. А реклама, що часто зустрічається гарантовано буде помічена навіть в умовах завантаженості дороги іншою «наружкою».

Холдери можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Можливо також застосування сітловідбивальної плівки, що в свою чергу забезпечить читаність реклами в темний час доби.

Автоборди - двосторонні рекламні щити, закріплені на спеціальному автопричепі. Автоборд рухається за легковим автомобілем за тими маршрутами, які визначаєте Ви. Реклама розміщується на обох площинах, абсолютно ідентичних між собою.

Переваги такого виду реклами:

- вибір місця і часу експонування реклами регламентується замовником через узгодження маршрутів (за затвердженою схемою стоянок);

- оренда автоборда, починаючи від одного дня в різних районах міста. Час теж може бути змінено за Вашим бажанням;

- можливість розміщувати рекламне зображення на банері або папері;

- привернення уваги постійним рухом і попаданням в поле зору аудиторії;

- партнерська програма для торгових центрів і мереж;

- фотозвіт може бути надано про кожну годину роботи автоборда.

Більш того, розмір автоборда можна порівняти з бігбордом, а розміщується він на рівні очей пішоходів і водіїв.

Піллари - рекламні конструкції з трьома площинами, які дозволяють охопити всю пішу цільову аудиторію.

Це зручний формат для:

- проведення рекламних кампаній та анонсів;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- використання в якості покажчика.

Навігатори - покажчики, які можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Встановлюються на вулицях міста, щоб направити людей в потрібному вам руслі. Мережа навігаторів розміщена по всьому місту для того, щоб ви не залишилися непоміченими. При цьому ви понесете мінімальні витрати на дешеве розміщення і друк рекламного матеріалу. Безумовний плюс навігаторів в простому сервісі, частоті, необмеженому терміні розміщення реклами та, як результат, в обхваті цільової аудиторії.

Домери - проєкт, який об'єднує інформаційні конструкції на під'їздах житлових будинків в єдину інформаційну площадку.

Переваги даних площин:

- централізоване розміщення;

- захисне скло;

- власний відділ внутрішнього контролю;

- швидке розміщення рекламного матеріалу з 100% фотозвітом.

Завдяки рекламі на домерах, ви отримуєте щоденний контакт зі своєю цільовою аудиторією. Регулярно бачачи ваше оголошення, мешканці постійно згадують про вас і сприймають вашу інформацію особисто, як персональну пропозицію.

Ольга Нещеткіна,

фахівець відділу оренди компанії Outdoor.ua, баінгова група.

Компанія Outdoor.ua запрошує в свою мережу нових клієнтів і партнерів. Обіцяємо ефективну співпрацю, комфортну ціну, висококласне обслуговування і приємні бонуси.

outdoor.adv.vg

+38 (050) 322-32-04 

Outdoor.ua зовнішня реклама
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі

Новини компаній
Біла Церква є важливим економічним центром Київщини за багатою історією. Місто має розвинену інфраструктуру, може похвалитися значними культурними та освітніми досягненнями, великою кількістю пам'ятників та інших меморіальних об'єктів. Враховуючи це, не дивно, що густота населення Білої Церкви сягає позначки 3082 осіб на один квадратний кілометр. Це є досить важливим моментом, особливо зараз, коли умови карантину послаблюються, але небезпека повністю не зн...
Новини компаній
Щодня ми робимо десятки фото на телефон або цифрову камеру. Рано чи пізно постає питання, як зберігати всі ці кадри?   Команда Mofy.life зібрала 5 простих порад, з якими ви зможете легко впорядкувати свій фотоархів і надійно зберегти сімейні спогади на довгі роки. 1. Видаляйте дублі і непотрібні фото Як часто ви робите серію однакових фото, намагаючись "зловити" правильний ракурс?) Або 15 раз фотографуєте друзів так, щоб всі дивилися в камеру? Погодьтеся,...
Новини компаній
Особливості бескаркасного автокрісла SafeBelt Сучасним батькам доводиться пересуватися з дитиною на машині, щоб відвезти в садок, школу або на додаткові заняття. Однак до безпеки маленького пасажира варто підійти більш грунтовно. Для цього недостатньо буде звичайного ременя безпеки, адже координація дитини ще не повністю розвинена і він не зможе втриматися при зіткненні або різкому гальмуванні. З введенням більш жорстких правил з перевезення дітей, багато...
Новини компаній
Словом кешбек наразі вже нікого не здивуєш. Однак і досі багато людей не знають, як можна заощадити на покупках, використовуючи цей інструмент. Тож розкриємо вам кілька секретів, з якими ви завжди зможете вигідно купувати. Що таке кешбек? Слово походить від англійського «cashback» і означає гроші, що повертаються в гаманець покупцю після покупки. У вартість товару чи послуги продавці закладають витрати на рекламу тощо. І за все це платить споживач. Проте н...
Реклама
У 2020 учні залишилися без випускних, фотосесій і відповідно без шкільних альбомів. Щоб у дітей та їх батьків залишилися приємні спогади про школу, Mofy.life запускає соціальну ініціативу. В рамках проекту, компанія буде надавати шкільні фотокниги за собівартістю. Ми ж відповімо на основні питання. Автори соціального проекту візьмуть на себе: витрати на підготовку макетів і дизайнів фотокниг; витрати на оплату працівникам компанії; організацію всього проце...
Новини компаній
Up-brella – це унікальна парасолька зворотнього складання. Вона дивує своєю елегантністю і зручністю. Тішить своєю надійністю і численними перевагами. Це парасолька, яку захоче кожен! Переваг досить багато. Основні з них: ·Це зворотня парасолька. Вона складається мокрою зовнішньою стороною усередину. Ніколи не намочить Ваш одяг, підлогу, меблі, документи. ·Зручна ручка дозволяє зовсім не тримати парасольку. Вона триматиметься сама. В цей час Ви можете в од...
Партнерський матеріал
У час пандемії та введення в Україні надзвичайної ситуації як ніколи є очевидною необхідність забезпечення ОТГ сучасними системами сповіщення. Про те, що це таке і чим вони важливі, спілкуємось з Олегом Ниткою, керівником ТОВ «Українське інформаційне агентство «Вуличне радіо», яке розробило фактично першу в Україні систему сповіщення населення. – У чому суть вашої розробки і яка її доцільність? – Давайте поясню. В Україні десятки років не вдосконалювали си...
Новини компаній
Із сухістю повітря щодня стикається кожна людина. Вдома, на роботі, в автомобілі. Дискомфорт при диханні, сухість шкіри - неприємні наслідки пересушеного повітря. Велика кількість побутових приладів вдома, офісної техніки на роботі, випаровування бензину в автомобілі не сприяють поліпшенню якості повітря, що вдихається людиною. Не завжди є можливість придбати дороге кліматичне обладнання і створити «оазис» свіжості і приємних ароматів. Справжньою знахідкою...
Новини компаній
У дуже тяжкий час для України та всього світу, ніхто не може залишатися осторонь проблеми. Кількість хворих на коронавірус невпинно зростає, а лікарні все більше потребують підтримки. Богодухівській районній лікарні дуже пощастило. Місцевий меценат зробив дуже потрібний та дорогий подарунок - портативний апарат ШВЛ. Повідомляє "Об'єктив". Тепер, лікарня може забезпечувати постійну підтримку дихання хворого, у якого тяжкий ступінь захворювання на коронавіру...