• Головна
  • Критерії вибору програми автоматизації ресторанів та кофеїн
Новини компаній
19:17, 5 жовтня 2020 р.

Критерії вибору програми автоматизації ресторанів та кофеїн

Новини компаній

Для відкриття та успішного управління рестораном, на додаток до чудового обслуговування вам потрібна краща POS-програма, яка стане частиною вашої команди і зуміє впоратися з усіма вашими бізнес-потребами. В вибору POS-програми потрібно підходити дуже ретельно. Тут https://skyservice.pro/ru/avtomatizacija-kofejni/ ви дізнаєтесь про те, як правильно зробити вибір програми для автоматизації кофейні.

Найпростіший спосіб вибору програми автоматизації ресторану - це скласти список потреб і потреб, безпосередньо пов'язаних з вашим бізнесом.

Критерії вибору програми для автоматизації ресторанів і барів:

  • Наявність демо-версії, в якій ви зможете імітувати свій бізнес і з'ясувати, чи підходить вам програма, складно або легко з нею працювати;
  • Простота навчання співробітників та власника роботі в програмі;
  • Простота установки станцій і залученість в це працівників;
  • Робота на декількох терміналах. Синхронізація інформації на всіх терміналах в закладі;
  • Можливість вказівки різних цін на одні й ті ж товари: - Для різних закладів (у вас більше одного ресторану); -
  • Визначення тимчасових інтервалів (просування, "щасливі години");
  • Простота зміни даних (ціни, запаси, назва товару, додати новий товар);
  • Установка цін для конкретного події і їх автоматичне активування на певну дату (наприклад: періодично, щосуботи з 9-10 вечора, меню зі знижками);
  • Гнучкість з точки зору бухгалтерського обліку - наскільки просто отримати або передати дані;
  • Знижки для постійних клієнтів та облік дисконтних карт;
  • Звіти в реальному часі, можливість отримати їх з декількох терміналів;
  • Перевірка залишків на складі на певну дату;
  • Відстеження закупівлі та реалізації товарів (точка входу і виходу продуктів в системі);
  • Яку підтримку забезпечують розробники/дистриб'ютори програми;
  • Якщо виходить нова версія програми, вам потрібно платити за оновлення (і скільки) або ви отримаєте його безкоштовно;
  • Можливість роботи на різних операційних системах;
  • У договорі чітко визначено, яке технічне обслуговування і підтримка безкоштовні, а за що береться додаткова оплата;
  • Якщо допомоги по телефону недостатньо, скільки буде коштувати візит фахівця і які умови (наприклад, якщо підтримка здійснюється на місці і проблема викликана не програмою, виставляється рахунок клієнта).

Цей список основних вимог може допомогти вам у визначенні власних критеріїв для вибору кращої POS-програми для вашого бізнесу. Ціна не повинна бути визначальним фактором, так як дешево - не обов'язково означає погано, а дорого зовсім позначає - добре.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...