Критерії вибору програми автоматизації ресторанів та кофеїн
Для відкриття та успішного управління рестораном, на додаток до чудового обслуговування вам потрібна краща POS-програма, яка стане частиною вашої команди і зуміє впоратися з усіма вашими бізнес-потребами. В вибору POS-програми потрібно підходити дуже ретельно. Тут https://skyservice.pro/ru/avtomatizacija-kofejni/ ви дізнаєтесь про те, як правильно зробити вибір програми для автоматизації кофейні.
Найпростіший спосіб вибору програми автоматизації ресторану - це скласти список потреб і потреб, безпосередньо пов'язаних з вашим бізнесом.
Критерії вибору програми для автоматизації ресторанів і барів:
- Наявність демо-версії, в якій ви зможете імітувати свій бізнес і з'ясувати, чи підходить вам програма, складно або легко з нею працювати;
- Простота навчання співробітників та власника роботі в програмі;
- Простота установки станцій і залученість в це працівників;
- Робота на декількох терміналах. Синхронізація інформації на всіх терміналах в закладі;
- Можливість вказівки різних цін на одні й ті ж товари: - Для різних закладів (у вас більше одного ресторану); -
- Визначення тимчасових інтервалів (просування, "щасливі години");
- Простота зміни даних (ціни, запаси, назва товару, додати новий товар);
- Установка цін для конкретного події і їх автоматичне активування на певну дату (наприклад: періодично, щосуботи з 9-10 вечора, меню зі знижками);
- Гнучкість з точки зору бухгалтерського обліку - наскільки просто отримати або передати дані;
- Знижки для постійних клієнтів та облік дисконтних карт;
- Звіти в реальному часі, можливість отримати їх з декількох терміналів;
- Перевірка залишків на складі на певну дату;
- Відстеження закупівлі та реалізації товарів (точка входу і виходу продуктів в системі);
- Яку підтримку забезпечують розробники/дистриб'ютори програми;
- Якщо виходить нова версія програми, вам потрібно платити за оновлення (і скільки) або ви отримаєте його безкоштовно;
- Можливість роботи на різних операційних системах;
- У договорі чітко визначено, яке технічне обслуговування і підтримка безкоштовні, а за що береться додаткова оплата;
- Якщо допомоги по телефону недостатньо, скільки буде коштувати візит фахівця і які умови (наприклад, якщо підтримка здійснюється на місці і проблема викликана не програмою, виставляється рахунок клієнта).
Цей список основних вимог може допомогти вам у визначенні власних критеріїв для вибору кращої POS-програми для вашого бізнесу. Ціна не повинна бути визначальним фактором, так як дешево - не обов'язково означає погано, а дорого зовсім позначає - добре.