• Головна
  • Що потрібно знати про регіональне просування сайту
Новини компаній
10:38, 10 квітня

Що потрібно знати про регіональне просування сайту

Новини компаній

З появою, а трохи пізніше - масовим поширенням інтернету, пошукові системи почали приділяти особливу увагу "прив'язці" компанії до конкретного регіону. Тому шанси на успішне просування сайтів у Білій Церкві набагато вищі, ніж на потрапляння в глобальні топи пошукової видачі.

Водночас варто зазначити, що професійна розкрутка сайтів у регіональному сегменті - найкраща інвестиція для компаній, що працюють у сфері послуг. Адже на відміну від продажів, здебільшого подібний бізнес, буквально, прив'язаний до фізичної точки.

Що потрібно знати про регіональне просування сайту, фото-1

Що потрібно для якісного регіонального просування

Формуючи рейтинг результатів, Google віддає перевагу проектам, "прив'язаним" якомога ближче до геолокації користувача. Причому навіть у випадку з використанням геонезалежних запитів. Тому в окремих випадках потрапляння в топи локальної видачі виявляється набагато прибутковішим за присутність у глобальному пошуку.

Здебільшого боти пошукових систем самі визначають регіональність сайту, орієнтуючись на інформацію з розділу з контактною інформацією. Тому під час заповнення сторінки важливо вказати реальну інформацію. Якщо з'ясується, що ви цілеспрямовано вводите систему в оману, на сайт будуть накладені фільтри.

Якщо з якоїсь причини геоприв'язку визначено неправильно, ви можете змінити її через:

  • Google Search Console. Дозволяє уточнити країну, в якій працює компанія;
  • Google Мій Бізнес. Має більш "гнучкі" налаштування.

Окремо варто згадати про просування сайту в Google Картах. Адже чомусь більшість оптимізаторів забувають про цей інструмент. Але ж сам пошуковик дає досить ефективний інструмент, що сприяє збільшенню потоку клієнтів і підвищенню продажів для регіонального бізнесу.

У локальному пошуку особливу роль відіграють регіональні запити. Тому семантичне ядро таких сайтів має рясніти ключовими словами і фразами з назвою міста або регіону.

Ще один критерій успішного просування в регіонах - посилання. Щоб потрапити в топи видачі по Білій Церкві, необхідно підібрати авторитетних локальних донорів - місцеві ЗМІ, каталоги тощо.

При цьому важливо пам'ятати, що розробляючи стратегію регіонального просування необхідно:

  • Чітко визначити цілі;
  • Враховувати особливості регіону;
  • Проаналізувати попит на товар або послугу;
  • Визначити цільову аудиторію.

В іншому, пошукова оптимізація під конкретні регіони не відрізняється від розкрутки на глобальний пошук. І передбачає:

  • Аудит сайту. Пошук критичних помилок, що заважають виходу в топи пошукової видачі;
  • Конкурентну розвідку. Визначаємо основних конкурентів, поточний стан ніші;
  • Розробку стратегії просування. Підключаємо додаткові інструменти для залучення аудиторії;
  • Технічна оптимізація. Тобто - виправлення знайдених помилок, внесення доопрацювань згідно з чинними "стандартами" пошукових систем;
  • Збір семантики. У нашому випадку повинні превалювати геозалежні запити з прив'язкою до конкретного міста/району/вулиці;
  • Роботу з контентом. Написання оптимізованих текстів під кожну окрему просувну сторінку;
  • Закупівлю посилань. В ідеалі, розміщуємо гостьові публікації на сайтах місцевих ЗМІ, в каталогах тощо;
  • Налаштування Google Мій Бізнес. Використовується для просування компанії в Google Картах.

Також важливо відстежувати результати оптимізації, що дасть змогу оптимізувати бюджет на кампанію за рахунок відмови від неефективних інструментів.

У будь-якому разі, ми готові допомогти з досягненням поставлених цілей і взятися за регіональну SEO-оптимізацію вашого ресурсу, відповівши на будь-яке запитання, що вас цікавить, на сайті EcKit.org!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...