Що потрібно знати про регіональне просування сайту
З появою, а трохи пізніше - масовим поширенням інтернету, пошукові системи почали приділяти особливу увагу "прив'язці" компанії до конкретного регіону. Тому шанси на успішне просування сайтів у Білій Церкві набагато вищі, ніж на потрапляння в глобальні топи пошукової видачі.
Водночас варто зазначити, що професійна розкрутка сайтів у регіональному сегменті - найкраща інвестиція для компаній, що працюють у сфері послуг. Адже на відміну від продажів, здебільшого подібний бізнес, буквально, прив'язаний до фізичної точки.
Що потрібно для якісного регіонального просування
Формуючи рейтинг результатів, Google віддає перевагу проектам, "прив'язаним" якомога ближче до геолокації користувача. Причому навіть у випадку з використанням геонезалежних запитів. Тому в окремих випадках потрапляння в топи локальної видачі виявляється набагато прибутковішим за присутність у глобальному пошуку.
Здебільшого боти пошукових систем самі визначають регіональність сайту, орієнтуючись на інформацію з розділу з контактною інформацією. Тому під час заповнення сторінки важливо вказати реальну інформацію. Якщо з'ясується, що ви цілеспрямовано вводите систему в оману, на сайт будуть накладені фільтри.
Якщо з якоїсь причини геоприв'язку визначено неправильно, ви можете змінити її через:
- Google Search Console. Дозволяє уточнити країну, в якій працює компанія;
- Google Мій Бізнес. Має більш "гнучкі" налаштування.
Окремо варто згадати про просування сайту в Google Картах. Адже чомусь більшість оптимізаторів забувають про цей інструмент. Але ж сам пошуковик дає досить ефективний інструмент, що сприяє збільшенню потоку клієнтів і підвищенню продажів для регіонального бізнесу.
У локальному пошуку особливу роль відіграють регіональні запити. Тому семантичне ядро таких сайтів має рясніти ключовими словами і фразами з назвою міста або регіону.
Ще один критерій успішного просування в регіонах - посилання. Щоб потрапити в топи видачі по Білій Церкві, необхідно підібрати авторитетних локальних донорів - місцеві ЗМІ, каталоги тощо.
При цьому важливо пам'ятати, що розробляючи стратегію регіонального просування необхідно:
- Чітко визначити цілі;
- Враховувати особливості регіону;
- Проаналізувати попит на товар або послугу;
- Визначити цільову аудиторію.
В іншому, пошукова оптимізація під конкретні регіони не відрізняється від розкрутки на глобальний пошук. І передбачає:
- Аудит сайту. Пошук критичних помилок, що заважають виходу в топи пошукової видачі;
- Конкурентну розвідку. Визначаємо основних конкурентів, поточний стан ніші;
- Розробку стратегії просування. Підключаємо додаткові інструменти для залучення аудиторії;
- Технічна оптимізація. Тобто - виправлення знайдених помилок, внесення доопрацювань згідно з чинними "стандартами" пошукових систем;
- Збір семантики. У нашому випадку повинні превалювати геозалежні запити з прив'язкою до конкретного міста/району/вулиці;
- Роботу з контентом. Написання оптимізованих текстів під кожну окрему просувну сторінку;
- Закупівлю посилань. В ідеалі, розміщуємо гостьові публікації на сайтах місцевих ЗМІ, в каталогах тощо;
- Налаштування Google Мій Бізнес. Використовується для просування компанії в Google Картах.
Також важливо відстежувати результати оптимізації, що дасть змогу оптимізувати бюджет на кампанію за рахунок відмови від неефективних інструментів.
У будь-якому разі, ми готові допомогти з досягненням поставлених цілей і взятися за регіональну SEO-оптимізацію вашого ресурсу, відповівши на будь-яке запитання, що вас цікавить, на сайті EcKit.org!