Як стати переможцем в спорті та в житті?

Для того, щоб стати переможцем в спорті та в житті, треба правильно мислити. Так вважає Саманта Кук, чемпіонка світу з джіу-джітсу. До високого титулу її привели не лише вперті тренування, але і слідування 10 правилам мислення.

Перш за все, чемпіонка радить візуалізувати бажаний результат, чітко сформувати його у своїй свідомості. Це допоможе краще сфокусуватись на своїй меті. Крім того, треба радіти і маленьким перемогам, бо вони - сходинки, що ведуть до вашої головної мети.

Якщо ви стали аутсайдером, використовуйте це для мотивації. Чим менші ваші шанси на перемогу, тим сильнішу мотивацію вони можуть розкрити. Саманта Кук, яка стала чемпіонкою в такому брутальному "чоловічому" спорті, як джіу-джитсу, живе підвердження цього правила.

Далі треба зрозуміти, що "вмикає" вашу мотивацію. Якщо людина не може пояснити собі, навіщо їй перемога, вона не зможе боротися на повну силу. Крім того, чемпіонка радить знайти свою "щасливу пісню", яка допомагає сконцентруватися на меті і "запустити" мотивацію.

Сприймайте себе, як індивідуальність і сприймайте свої особливості, як бонус, але не як прокляття. 

Головне - в будь-якій ситуації зберігайте спокій. Неприємності можна сприймати по-різному - не треба перебільшувати їхнього значення. Те, що ми не можемо змінити, Саманта Кук радить сприймати, як воно є. Однак, завжди треба прораховувати різні варіанти - і найкращі, і найгірші.

Але головне - зробити перший крок до мети. 

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати