Білоцерківець побудував позашляховик «Bizon», який порівнюють з американським «Hummer H1»

Україною їздить дивний позашляховик, який своїми розмірами може дати фору навіть гігантським позашляховикам. Всюдихід "Bizon" побудував умілець з Білої Церкви.

Про це повідомляє сайт mmr.

Білоцерківець Олександр Чувпілін разом з сином побудував позашляховик «Bizon», який вже встиг побувати на виставці авто- та мототюнінгу "Тюнінг Мотор Шоу».

Колеса, як і вся ходова частина, від військової радянської вантажівки ГАЗ-66.

Автомобіль обладнаний 4-літровим двигуном на 137 к.с. корейської фірми " DongFeng " і 5-ступеневою механічною коробкою передач. Постійний привід машини задній, однак за потреби можна підключити й передній. Шасі умілець поставив від ГАЗ-66. Рульове управління залишилося без змін, було замінено лише вертикальний редуктор ГАЗ-66 на горизонтальний редуктор ГАЗ-53.

Позашляховик «Bizon» Позашляховик «Bizon» Позашляховик «Bizon» Позашляховик «Bizon» Позашляховик «Bizon»

Із салону можна накачувати та спускати колеса. «Якщо їду піщаною поверхнею, спускаю. Тоді покращується прохідність. Компресор поставив під капотом. Його можна використовувати не лише для підкачування коліс, а й для інших потреб - пневмодомкрата чи інших пневмоінструментів, накачування гумового човна тощо», - розповідає Олександр Чувпілін.

Для виготовлення кузова майстер взяв готові двері і дверні прорізи від старого "Volkswagen Passat". А передню панель кузова, облицювання радіатора, підкапотні підкрильники, крила передні та задні, арки задні і задні двері виготовлялися самотужки. Передні фари - від Audi A8, задні ліхтарі - від Пасату.

За словами Олександра Чувпіліна, вони із сином полюбляють рибачити та полювати, тому зробили автомобіль для своїх потреб. Джип може спокійно проходити брід глибиною 1,2 метра. Ями, калюжі та замети йому не страшні. На даху, у наметі можна, навіть, заночувати.

Позашляховик «Bizon» Позашляховик «Bizon» Позашляховик «Bizon»

На відміну від інших саморобних машин, кузов автомобіля Bizon має плавні вигини та ребра жорсткості. Вікна позашляховика гнуті, як у серійних заводських моделях.

На 100 км джип витрачає 15 літрів бензину у змішаному циклі. Максимальна швидкість 120 км/год. За словами, умільця, на всі роботи він витратив близько 15000 доларів. На будівництво автомобіля Олександр з сином витратили 1 рік.

Всюдихід Bizon порівнюють за технічними характеристиками з американським «Hummer H1».

Раніше повідомлялося, що в Білій Церкві відкрився завод упаковочного обладнання «Термо-Пак».

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати