20 білоцерківців отруїлись продуктами зі стихійних базарів

Лише за сім днів з 19 по 25 серпня 26 білоцерківців отруїлись харчовими продуктами, з них 80% - через вживання продуктів зі стихійних базарів. Такі цифри щодо поширення гострих гастроентероколітів назвали у Білоцекрівській санітарно-епідеміологічній службі.

Більшість з тих, хто "підхопив" кишкову інфекцію - діти. Встановлено, що отруєння не пов'язанні з харчуванням та перебуванням у дитячих закладах. Головна причина - вживання продуктів, куплених у несанкціонованих місцях продажу. Через це постраждали 20 осіб.

Встановлено, що найчастіше інфекція передавалась через овочі (виноград, дині, кавуни, огірки, помідори і т.д.), молочні продукти (сметана, сир і т.д.), а також м'ясо (домашня м'ясна запіканка, сосиски, ковбаса, тощо).

Частина випадків отруєння пов'язана з неналежним зберіганням готових харчових продуктів, вичерпаним терміном придатності або нехтуванням правилами їхнього приготування.

У санепідемслужбі наголошують: гострі кишкові інфекції поширюються через низьку санітарну культуру населення, стихійну торгівлю та поганий контроль за якістю харчових продуктів у торгівельних мережах і закладах громадського харчування.

Епідеміологи вкотре закликають населення не купувати продуктів на несанкціонованих ринках, але стихійна торгівля у місті процвітає. Не зважаючи на заяви та дії місцевої влади, деякі осередки стихійної торгівлі у Білій Церкві не піддаються впливу. Детальніше про це читайте у нашому матеріалі.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати